Prekių pristatymas ir grąžinimas

Kadangi mes savo prekių nesandėliuojame, mes nepatiriame papildomų sandėliavimo išlaidų ir todėl galime Jums pasiūlyti savo prekes žemesnėmis kainomis. Parduotuvės veikla vykdoma darant didelius grupinius užsakymus tiekėjams. Šie užsakymai atliekami reguliariai kas dvi savaites (mėnesio pradžioje ir viduryje). Preliminari užsakymo data yra nurodyta prie kiekvienos prekės.

PREKIŲ PRISTATYMAS

Išpardavimo skiltyje esančios prekės išsiunčiamos kitą darbo dieną po gauto apmokėjimo nebent jos yra kombinuojamos su kitomis prekėmis. Tokiu atveju prekės bus pristatytos pagal šalia kitų prekių nurodytus terminus.

PRISTATYMO BŪDAI:

  • Lietuvos paštas. Siuntos siunčiamos Lietuvoje ir į užsienį.
  • Omnivos paštomatai Lietuvoje ir Latvijoje.
  • DPD paštomatai / atsiėmimo taškai Lietuvoje.
  • LP Express pašomatai Lietuvoje.
  • Itella (SmartPost) paštomatai Lietuvoje.

Tais atvejais, kai pirkėjas neatsiima siuntos iš paštomato (ar pašto) per siuntos saugojimo laiką, siunta grąžinama pardavėjui. Pirkėjo pasirinkimu galimas sumokėtos sumos grąžinimas, atskaičius siuntimo bei grąžinimo paslaugos kainą arba pakartotinis siuntimas apmokant grąžinimo bei pakartotinio siuntimo paslaugos kainą. (Siuntos grąžinimas – 3 Eur).

PREKIŲ GRAŽINIMAS

Grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 metų liepos 22 dienos nutarimu Nr. 738 “Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” .

Prekės nebus priimamos atgal arba keičiamos, jei buvo sugadintos, prarado prekinę išvaizdą, buvo naudojamos, nebeturi originalios pakuotės.

Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei:

–          grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
–          prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
–          prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
–          grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
–          grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas (užsakymo patvirtinimas).

Prekės grąžinimo/keitimo kaštus padengiame mes, jei prekė buvo nekokybiška. Kitais atvejais už prekės grąžinimą/keitimą moka pirkėjas (jei netenkina prekės spalva, forma, tekstūra ir pan., bet prekė yra kokybiška). Grąžinamos prekės privalo būti siunčiamos registruotu paštu. Kitu atveju mes neprisiimame atsakomybės už dingusią siuntą.

Grąžinti prekes galite per 14 kalendorinių dienų nuo siuntos gavimo. Grąžinant prekę, kartu reikia pateikti laisvos formos prašymą, kuriame būtų nurodytos grąžinimo priežastys ir pirkėjo banko sąskaitos numeris, į kurią būtų galima pervesti grąžinamus pinigus.

Jeigu gavote siuntinį ir jame trūksta prekių arba gavote ne tas prekes, kurias užsisakėte, būtinai susisiekite su mumis 2 darbo dienų laikotarpyje užpildę šią formą (pasirinkite “Negavau prekių/ne tos prekės”. Praėjus minėtam laikotarpiui pretenzijos dėl siuntinio turinio nebus priimamos.

Atnaujinta: 2024-05-20.

Close
Close

Krepšelis

Close

Jūsų Krepšelis tuščias!

Tęsti apsipirkimą

Sidebar
Mes pranešime, kai prekė vėl bus prekyboje. Palikite savo el.pašto adresą.