5 ELEMENTAI

PREKIŲ PRISTATYMAS IR GRĄŽINIMAS

PREKIŲ PRISTATYMAS

 

Preliminari pristatymo data yra nurodyta šalia kiekvienos prekės, pakartotinai Krepšelyje bei Apmokėjimo žingsniuose. IŠPARDAVIMO skiltyje esančios prekės išsiunčiamos kitą darbo dieną po gauto apmokėjimo, nebent jos yra perkamos kartu su kitomis prekėmis. Tuomet preliminarus prekių pristatymas bus skaičiuojamas pagal ilgiausią laiko tarpą.

PRISTATYMO BŪDAI:

  • Lietuvos paštas. Siuntos siunčiamos Lietuvoje ir į užsienį.
  • Omnivos paštomatai Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
  • DPD paštomatai / atsiėmimo taškai Lietuvoje.
  • LP Express pašomatai Lietuvoje.
  • Itelia Smartpost paštomatai Lietuvoje.

 

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civilinį kodeksą.

Pagal Mažmeninės prekybos taisyklių nuostatas prekės keičiamos ar grąžinamos vartotojo rašytiniu arba žodiniu prašymu prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje vartotojui patogioje vietoje šia tvarka:

1. Grąžindamas tinkamos kokybės prekę, vartotojas pardavėjui pateikia prekę ir nurodo priežastį, dėl kurios įsigyta prekė jo netenkina, ir vieną iš Civilinio kodekso 6.362 straipsnio 1 arba 2 dalyje nurodytų reikalavimų.
2. Grąžindamas netinkamos kokybės prekę, vartotojas pardavėjui pateikia prekę, nurodo prekės trūkumą (-us) ir Civilinio kodekso 6.3641  straipsnio 1 dalyje nustatytais atvejais pasirinktinai pareikalauja prekę pataisyti (remontuoti) arba ją pakeisti. Vartotojas turi teisę reikalauti pardavėjo proporcingai sumažinti prekės kainą arba vienašališkai nutraukti vartojimo pirkimo–pardavimo sutartį, jeigu tenkinama bent viena Civilinio kodekso 6.3641  straipsnio 4 dalyje nustatyta sąlyga.

 

Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas 

Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių perdavimo jam, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo. Prekės nebus priimamos atgal arba keičiamos, jei buvo sugadintos, prarado prekinę išvaizdą, buvo naudojamos, nebeturi originalios pakuotės. Grąžinant prekę, kartu reikia pateikti laisvos formos prašymą, kuriame būtų nurodytos grąžinimo priežastys ir pirkėjo banko sąskaitos numeris, į kurią būtų galima pervesti grąžinamus pinigus.

 

Negrąžinamos prekės

Būtina pažymėti, kad Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą (pavyzdžiui, elektrotechnika, žaislai, baldai, kosmetika, knygos, apatiniai drabužiai ir kt.). Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus. Su minėtomis taisyklėmis galite susipažinti šioje nuorodoje: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.137498/asr   

Perkant nuotoliniu būdu, negrąžinamų prekių sąrašą numato Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnis. Būdamos tinkamos kokybės ir įsigytos nuotoliniu būdu negrąžinamos greitai gendančios prekės, pagal individualų užsakymą ir išmatavimus pagamintos prekės, išpakuotos asmens higienos prekės ir kt. Su visu negrąžinamų prekių sąrašu galima susipažinti šioje nuorodoje: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.8A39C83848CB/asr

Prekės grąžinimo/keitimo kaštus padengiame mes, jei prekė buvo nekokybiška. Kitais atvejais už prekės grąžinimą/keitimą moka pirkėjas (jei netenkina prekės spalva, forma, tekstūra ir pan., bet prekė yra kokybiška). Grąžinamos prekės privalo būti siunčiamos registruotu paštu. Kitu atveju mes neprisiimame atsakomybės už dingusią siuntą.

Jeigu gavote siuntinį ir jame trūksta prekių arba gavote ne tas prekes, kurias užsisakėte, būtinai susisiekite su mumis 2 darbo dienų laikotarpyje užpildę šią formą (pasirinkite “Negavau prekių/ne tos prekės”. Praėjus minėtam laikotarpiui pretenzijos dėl siuntinio turinio nebus priimamos.

Mes pranešime, kai prekė vėl bus prekyboje. Palikite savo el.pašto adresą.